Crónica da Torreira: OUTONO ENTRE RECANTOS, ENCANTOS, CONTOS E CANTOS.

Com grande ilusom começamos este novo tempo juntas, na Semente da Torreira.

Seguindo o transcorrer natural, há amigas que se fam grandes e continuam o seu caminho para o primário, deixando alguns ocos para que outras criancinhas venham. Assi, é de obrigado cumprimento dar-lhes a bem-vinda por aqui também às novas amigas que este ano venhem formar parte da nossa escolinha.

Com Nuna, Roi, Cora, Xulia, John e Elba a Semente continua a medrar!

Aló polo mês de setembro, dedicamos todo o tempo preciso para que estas amigas novinhas tivessem um processo de adaptaçom adequado às suas necessidades. Pugérom-no-lo mui doado, porque nas suas carinhas via-se a vontade de começar o processo de escolarizaçom, de explorar a solializaçom e de desfrutar com as suas iguais.

Tambén tivemos ajuda das crianças que já levam mais tempo na Semente, mostrando-se como grandes mediadoras, referentes e exemplos de companheirismo e acompanhamento cheio de quentura. Obrigada a todas, polo grupo diverso e fermoso de que formamos parte.

As amigas que já levam mais tempo na escola pediam umha das suas atividades favoritas, ir de passeio polo rio Sarela. E mostrando-nos as veteranas o caminho, lá fomos.

Dentro da escolinha, imos aprendendo que o espaço está estruturado por recantos e que em cada lugar há materiais distintos para brincar.

Assi, o recanto da livraria tem sempre muito público, ao igual que o recanto do jogo simbólico dos disfarces ou da cozinha. O recanto das construçons com materiais nom estruturados já tivo que ser ampliado, porque a demanda da equipa era muita. Recebemos a sua mensagem, ampliamos espaço e agora temos construçom e animais. O recanto da arte, sempre com muito ambiente, mais o recanto do movimento é ideal para nós. Caras de ledícia quando o vírom pola primeira vez. Os recantos da leito-escrita e da lógica matemática também estám com amigas cada dia.

Nesta interiorizaçom da estrutura da sala, fomos aprendendo a brincar mas também a arrumar e já nos convertemos, neste pouco tempo, numha equipa arrumadora abraiante!

Frequentemente aplaudimo-nos a nós mesmas (em língua de signos) para nos felicitarmos por tam grandes êxitos.

Desde a janela há umha equipa que nom tira olho à evoluçom dumha obra no quintal do lado. Deste jeito também avistamos o nosso querido espaço de quintal, onde as amigas sempre tenhem vontade de partilhar aventuras, movimento, terra, area e auga.

Obrigadas a todas as famílias que nos ajudárom com os materiais de cozinha, porque cada dia saem jantares e sobremesas feitas com muito gosto nos momentos de quintal.

E entre recantos, encantos, contos e cantos imos partilhando a vida juntas.

Parabéns às companheiras que estivérom de aniversário o passado mês de outubro. Antón, Léa e Xido e beijos de queijo para a equipa da Torreira.