Nom nos falamos desde finais de Abril e como todos os anos lembramo-nos de celebrar o dia da Revoluçom dos Cravos fazendo uns com material de refugalho e levando um de agasalho para casa; gostamos muito da música do Zeca, Grándola, e falamos das alternativas pacíficas perante os conflitos… ótimo para o nosso dia a dia!
Com o mês de Maio celebramos a chegada dos dias mais longos, do sol??? e das flores fazendo o nosso Maio com fiuncho e flores que encontramos a passear polo rio.
A casa misteriosa e o recanto do escritório desaparecêrom. Cousa das trasgas, e apareceu no seu lugar um recanto de leitura e um de ferramentas que estám dando muito jogo e de que gostamos muito.
E nom nos esquecemos de trabalhar o nosso projeto do rio. Agora estamos vendo quais som os aproveitamentos que as pessoas fazemos do rio. Fomos de expediçom ver os lavadoiros que há pola zona (um ainda se usa e o outro fai a funçom de poça com um ecosistema importante). Estamos a descobrir muitas cousas das lavandeiras e do processo de lavagem, dos tipos de lavadoiros, do machismo…
Ah, e um beijinho grande a Paloma, a rapariga estagiária que já se foi e umha aperta grande a Aldara que está agora connosco.