Pugemos a andar umha proposta “A mala viajante” que é umha mala que vai cheia de contos nom sexistas nem violentos, um lápis com filmes com a mesma sensibilidade e um conto em branco que irá completando cada família na casa.
Chegou o Pichelinho e contou-nos que do bairro de Vista Alegre ia pular diretamente a Ribadeu para conhecer o litoral e a vida das praias galegas. Já conhecemos a Praia das Catedrais e falámos da erosom das rochas pola acçom das ondas; experimentámos com conchas, figemos umha experiência tratando a flutuabilidade, umhas dornas com rolhas…
Visitou-nos o pai de Finlay para fazer connosco um barómetro caseiro e falar dos tipos de nuvens; também contou um conto com um final bem surpreendente.
…e para acabar a semana figemos umhas votaçons, com envelopes e fila de espera incluída para decidirmos que actividade fazíamos a seguir; ganhou passeio polo rio por maioria absoluta.
Também figemos experimentaçom com dosificadores e têmpera, somas, experimentaçom com copos de plástico e umha actividade com jornais: