Umha das características do inverno é a chuva e quando chove é fácil molhar-se… a nom ser que tenhas um jornal com que escapar dos charcos e da água… Se nos colocamos em cima evitamos molhar os pés nos charcos, e se o colocamos em cima da cabeça protegemo-nos da chuva. E assim foi como figemos…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Também aproveitamos a chuva para ver o que era capaz de fazer com as nossas pinturas, mas para isso tivemos que pintar primeiro. Descobrimos que se podiam fazer rios de cores, charcos sobre os quais depois era possível soprar e muitas mais cousas …

foto 3Na sala das mais velhas estám a construir umha casa castreja e lá fomos nós dar-lhes umha mao, agora que já quase somos pintoras profissionais! A verdade é que lhes está a ficar mui bonita e que ajudamos encantadas!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

E também dentro, porque este tempo nom nos permite sair muito fora… estivemos a trabalhar com espuma… Figemos traços e desenhos, acrescentamos  cor para ver o que acontecia e passamos uns bons momentos a experimentar com ela!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOutro dia estivemos a trabalhar com massa e figemos uns colares bem bonitos…

 

foto 8 foto 9sem esquecer o dia em que figemos umha viagem de comboio na Semente…

foto 11 foto 10

Continuamos à espera que deixe de chover e entretanto continuamos a tomar conta das galinhas levando-lhes de comer e debulhando no milho…