Crónica da Torreira. Outono-Inverno de 2019

Iniciamo-nos este ano com umha moreia de adaptaçons e depois do Natal chegou a última, a da nossa companheira a quem rapidamente lhe figemos um oco!
3
12
Já estamos na metade do ano e imos conhecendo-nos melhor. Temos confiança no espaço e nas companheiras.
Cada manhá cantamos com diferentes instrumentos e cozinhamos numha pota mágica as nossas fotos a lume brando para falar um chisco na assembleia. Adoramos contar contos do que vivemos e sentimos. Nom há medo nengum!
Inventamos o dia que gostamos de viver.
0456
Tivemos visitas várias de personagens de contos inventados como a Ouriça do Pedroso, a Galinha Sementeira e o raposo Tojo:
789
Nos recantos construímos e pomos ao avesso o que encontramos para dar umha nova vida ao espaço. Apanhamos teias, cadeiras e demais no jogo simbólico, para fazermos entre todas o que nos propugermos.
Se todas gostamos de visitar as avoas, porque nom construir um autocarro que nos leve a elas?
1011121617Brincamos, contamos e modelamos cada vez mais e melhor, sem pausa mas sem pressa.
13141518
Pintamos muito, mas mesmo muito! Sobre papel, cartolina, na parede, nas nossas caras…

19 20 21 23 24
No outono caminhamos por diferentes superfícies que elaboramos coa ajuda da Bea, (docente estagiária) e no Samaim materializamos os nossos medos, penduramo-los e deixamo-los ir.
25 26
Este mês é o mês de Rosalia, recitamos e cantamos uns versos além de pintar um retrato dela que nos acompanha na sala.
27 28
Quando chegou a candelária ajudamos a mamá melra coa construçom dum ninho e tivemos a oportunidade de ver voar os passarinhos. Também preparamos a cama das nossas galinhas (Maribel e Fina) para que passem melhor as noites do frio inverno.
30 31
Figemos a nossa primeira saída e investigamos que animais habitam ao pé do rio Sarela.
32 33
Agora estamos com o entruido petando nas portas, aprendendo receitas típicas da Galiza para incluirmos no nosso repertório que adaptamos e cozinhamos na escola. Logo começaremos coa máscara deste ano, a mázcara de Maceda…
34 35 36