PRIMAVERA GENEROSA

Muito celebramos a chegada da primavera, porque é muito o que a natureza nos dá neste mudar estacional.

Desfrutamos da luz, da maravilha das flores e do seu cheirar, das árvores tornando verdes, dos novos fruitos, da quenturinha do sol roçando a pele e do convite a estar mais tempo no quintal. Todo isto, imo-lo desfrutando juntas, mas na Semente a primavera também se deixou ver, com atividades mui gostosas e com muito ambiente.

A primeira celebraçom assi que chegou a primavera foi o 25 de abril, comemorando este dia com um concerto bem fermoso para toda a família da Semente. Guadi e a sua banda quigéron acompanhar-nos numha manhá lindíssima, cheia de vida e que nom vai ser doada de esquecer. Os bailes e as emoçons ali vividas fam-nos sentir mui afortunadas. E assim celebramos que somos a geraçom das 1000 primaveras mais.

25 de abril, sempre!

FOTO 1

FOTO 2

Após o abril, chegou o maio que cantava aquilo de:

“P’ra fazer os maios temos que colher

Um feixe de flores e algo que dizer

Vinde meu amigo, veremos nascer

Flores e fiunchos logo do mencer

Levanta-te maio que tanto dormiche

Passou o inverno e nom o sentiche…”

E de novo, com muita gentinha reunida nas Salvadas, a família da Semente voltou a ficar feliz de encontrar-nos para desta volta, decorar um maio entre todas e dar-lhe assim a benvinda, numha manhá soalheira e calorosa de quintal, tal e como merecia.

FOTO 3 FOTO 4 FOTO 5 FOTO 6E com toda a luz do quintal, chegou outra companheira para dar-nos um concertaço para todas as crianças da Semente, dentro do programa “Vivas e convidadas”.

Até ali viu Faia, cantando e botando flores por essa gorja que tem. Acompanhava-a umha pandeireta e um toca-discos. Algumas peças cantou-nas a capela e as crianças sem dar um chio. Cousa linda foi!

FOTO 7 FOTO 8

E aproveitando que na primavera o sol também anda preguiceiro, aproveitamos os dias de chuva prévios ao 17 de maio, para a elaboraçom duns cartazes em comemoraçom do Dia das Letras Galegas. Porque as crianças identificam bem todo o que podemos fazer com a nossa fermosa língua estando bem arreigada na sua boca. Assim deixamos pegada com uns desenhos de que gostamos muitíssimo!

FOTO 9

E desta maneira, brincando e socializando vai passando esta primavera passageira.

FOTO 10 FOTO 12 FOTO 11 FOTO 14 FOTO 13 FOTO 15 FOTO 17 FOTO 16 FOTO 21 FOTO 22 FOTO 23 FOTO 24 FOTO 25 FOTO 26 FOTO 27 FOTO 28 FOTO 29 FOTO 18 FOTO 19 FOTO 20 FOTO 30 FOTO 31 FOTO 32

 

 

Abraços a mares e muitos e salgados beijos!