ENTRUIDO ”umha oportunidade mais”

nenasuper

Umha das bases do projeto educativo da Semente é a coeducaçom e luita pola igualdade de género. É um trabalho diário e complicado pois existem influências que vam no caminho contrário tanto nos desenhos animados como na publicidade, nos brinquedos, nos comentários das persoas adultas que nos falam pola rua…

Nós, a Semente e as famílias, temos que fazer um esforço extra para tentar silenciar ou contrabalançar o discurso maioritário que desenha umha sociedade machista onde os nossos nenos nom podem ser persoas sensíveis ou nom podem gostar da dança e as nossas nenas focam as suas açons a desenvolver um papel passivo e assistencial ou mesmo decorativo.

Muitas vezes deixamo-nos ir ou assumimos um papel derrotista com afirmaçons como “pouco se pode fazer com esta sociedade…” mas da Semente queremos animar a empoderar-nos e, com esperança, reagir para que as nossas crianças nom reproduzam a sociedade machista que nós estamos a sofrer.

É um bom momento para continuarmos a trabalhar neste caminho: som os tempos do Entruido, a altura de adotar outros papéis e sermos o que nom podemos ser durante o resto do ano. Convidamos-vos a fazer umha reflexom e compartilhá-la com as nossas crianças sobre os valores que estamos a reforçar quando as nossas filhas se disfarçam de princesas com vestidos preciosos e sapatos que nom lhes permitem caminhar bem ou quando os nossos filhos se disfarçam de superheróis que só entendem da força para relacionar-se e que costumam resolver os conflitos à pancada.

entruido é umha festa, a festa do contrário, de desfrutar sendo o que nom se é durante o ano, assi que se a tua criança, no dia a dia, tem um rol tranquilo e assistencial nos seus jogos o normal é que se vista de algum ser potente e poderoso; se polo contrário normalmente assume papéis mais ativos e físicos a sua fantasia ideal seria umha personagem mais relaxada. Ainda que só seja pola festa! Viva oentruido!