Cursos novos a partir de outubro!!

photo5821154989895167345

CURSOS DA SEMENTE PARA CRIANÇAS DE 2 A 12 ANOS
Informaçom dos cursos 2018-19

Começo a partir do 1 de outubro. Sem matrícula. 18€/mês para pessoas associadas a Semente e 20€/mês para nom associadas (menos regueifa que será de graça). Os pagamentos farám-se por domiciliaçom. Com inscriçom prévia em info@sementecompostela.com até 19 de setembro. Indicar nome da criança, idade, telefone e se sodes sócias da Semente.

Dança tradicional

Segundas feiras (luns) de 16h45 a 17h45 para crianças do grupo Intermédio 3 de 8 anos (ou mais). Claudia Fidalgo.

Terças feiras (martes) das 16h45 às 17h45 para crianças do grupo Iniciaçom de 3 a 7 anos. Claudia Fidalgo.

Terças feiras (martes) das 17h45 às 18h45 para crianças do grupo Intermédio 1 de 4 a 5 anos. Claudia Fidalgo.

Quartas feiras (mércores) das 17h30 às 18h30 para crianças do grupo Intermédio 2 de 5 a 7 anos. Marta Otero.

Neste curso as crianças aprenderám dança tradicional de maneira lúdica, gerando novas formas coreográficas adaptadas às possibilidades do grupo em funçom da idade, e sem deformar o seu estilo original. Para isto, trabalharám-se as diferentes melodias, ritmos e as coreografias próprias da música galega com perspetiva de género, a expressom corporal ou a orientaçom espacial a respeito do próprio corpo e o das e dos demais. A dança, o movimento e o gesto utilizarám-se como recursos para expressar e comunicar emoçons, mensagens singelas e como forma de relaçom social. Além disto, neste obradoiro, o baile e a dança serám o pretexto para trabalhar alguns aspetos das diferentes áreas do currículo: matemática, línguas, conhecimento, ciências socias e naturais e educaçom artística.

Marta Otero, professora especialista em educaçom musical, monitora de tempo livre e bailadora tradicional.

Claudia Fidalgo, animadora turística e sociocultural e bailadora tradicional.

Na Gentalha do Pichel, rua Santa Clara nº 21 em Compostela.

Número mínimo de participantes: 10, e máximo: 12.

Pandeireta

Segundas feiras (luns) das 16 às 16h45 para crianças a partir de 4 anos.

Neste curso as crianças terám contacto com as noçons básicas dos principais ritmos da música tradicional galega. Trabalharemos com as maos e com as vozes, explorando as possibilidades de fazer música com o nosso principal instrumento corporal, acompanhando-o com a sonoridade do couro e das ferrenhas. Todo isso sempre desde a perspetiva de gênero, respeitando os tempos e os espaços de cada criança e trabalhando os aspetos sociais do grupo.

Claudia Fidalgo, animadora turística e sociocultural e bailadora tradicional.

Na Gentalha do Pichel, rua Santa Clara nº 21 em Compostela.

Número mínimo de participantes: 10, e máximo: 12.

Futebol gaélico

Segundas feiras (luns) das 18h às 19h para crianças de 5 a 8 anos.

Segundas feiras (luns) das 19h15 às 20h15 para crianças de 9 anos em diante.

Grupo de 5 a 8 anos

O Futebol Gaélico desde a sua fundaçom é um desporto associado a valores de respeito tanto entre os companheiros e companheiras como com a árbitra. Neste grupo ajeitaremos os primeiros passos no gaélico à idade do grupo, por isso, trabalharemos sobretodo com jogos relacionados com a psicomotricidade para que pouco a pouco desenvolvam a capacidade física. Também terá muito peso nos treinos a iniciaçom das nenas na equipa: compreender os valores da amizade, companheirismo, esforço… Todo isto por meio de jogos adatados para realizar umha atividade entretida para elas.

As aulas som impartidas por Marina Xestal, jogadora na Liga Gallaecia e integrante da equipa de Futebol Gaélico Suévia FG.

Grupo de 9 em diante

O Futebol Gaélico desde a sua fundaçom é um desporto associado a valores de respeito tanto entre os companheiros e companheiras coma com a árbitra. Neste grupo a compreensom da equipa é mais forte que nas crianças mais novas. A esta idade as nenas tenhem maior capacidade para assimilar conhecimentos relacionados com o gaélico, etom, começaremos com as tecnicas básicas. Fica excluido o contacto, utilizaremos a versom adatada pola GAA para crianças desta idade, salientando os valores de equipa e respeito, e fazendo um jogo mais dinámico que nas categorias mais adultas. Também ensinaremos às crianças um correto desenvolvimento da atividade física.

As aulas som impartidas por Marina Xestal, jogadora na Liga Gallaecia e integrante da equipa de Futebol Gaélico Suévia FG.

No Campo de Futebol de Marroços (Rua do Carvalho de Aldrei, 50, 15893, A Corunha). Número mínimo de participantes: 6, e máximo: 13.

GÁS (Grupo de Aventura Semente)

Terças feiras (martes) das 17h às 19h para crianças de 7 a 12 anos.

Somos o Grupo de Aventura Semente, “dá-lhe GÁS!”: Em GÁS vivemos de aventura em aventura, reivindicando o nosso direito às aventuras como crianças .

Durante duas horas, as crianças vam viver umha aventura diferente a cada semana. Aventuras inesperadas que elas tamém planificarám. Percorrer a cidade oculta, descobrir tesouros escondidos, fazer arqueologia experimental, falar com gente incrível, aprender magia, descobrir mundos fantásticos, fazer ciência divertida, conhecer animais selvagens, ou praticar desportos desconhecidos… Todo é possível, nada é impossível.

O objetivo é experimentar vivências que fomentem a curiosidade, a autonomia e o trabalho em grupo, com dinámicas de animaçom sociocultural. Promoverá-se a olhada descobridora, a cooperaçom, as relaçons sociocomunicativas dumha perspetiva científica e afetiva.

Xian Naia, animador sociocultural, linguista e ativista. E com a colaboraçom de Séchu Sende.
Saída da Gentalha do Pichel. Número mínimo de participantes: 6, e máximo: 12.

Língua gestual

Quartas feiras (mércores) das 16h às 17h para crianças de 4 a 12 anos.

As crianças falam com as maos!

Com a formaçom em Língua Gestual achegaremo-nos ao fantástico mundo da expressom mais além da palavra.
Criaremos o espaço para umha educaçom inclusiva, dando lugar a novas maneiras de comunicarmo-nos. Enriqueceremos os vínculos afetivos e reforçaremos as capacidades de socializar. Será um trabalho sensorial e empático onde veremos aumentada a nossa maneira de sentir e expressar.

Tendo em conta as possibilidades do grupo em funçom da idade, sensibilizaremos na diversidade partindo do jogo. Desenvolveremos com sinais acçons quotidianas, exprimiremos desejos e singelos diálogos.
Utilizaremos os contos e toda a expressom que nos achegam e com a música galega interpretaremos cançons que darám lugar a mover os dedinhos sem fim.

Com esta atividade veremos melhorada a comunicaçom verbal e nom verbal, a psicomotricidade, o conhecimento do próprio corpo, a coordenaçom óculo-manual, a concentraçom e o controlo do espaço.

Thais Núñez, professora e coordenadora de projetos independentes de sensibilizaçom e educaçom emocional.

Na Semente Salvadas, rua das Salvadas nº 47 em Compostela. Número mínimo de participantes: 6, e máximo: 10.

Regueifa e improvisaçom oral em verso

Quartas feiras (mércores) das 17h às 17h30 para crianças de 4 a 6 anos.

Quartas feiras (mércores) das 18h às 18h30 para crianças de 7 anos em diante.

Um Obradoiro para jogar fazendo poesia improvisada e muito mais!

Descobrir a alegria de cantar, adquirir habilidades de comunicaçom, aprender a falar em público, melhorar a autoestima e a segurança pessoal, construir identidade individual e coletiva, desenvolver olhada sobre o mundo.

Séchu Sende, professor de Regueifa e improvisaçom oral em verso, escritor, domador de pulgas. Com a colaboraçom de Alba María, regueifeira.

Na Gentalha do Pichel, rua Santa Clara nº 21 em Compostela. Atividade de graça. Número máximo de participantes: 12.

Inglês

Quintas feiras (xoves) das 16h30 às 17h30 para crianças de 4 a 12 anos.

Nesta atividade de língua inglesa a educadora utilizará um combinado de pedagogia de aprendizagem específica para a aquisiçom natural da língua através do rol play, jogos de comunicaçom, atividades lúdicas, desenvolvimento da criatividade através de música e atividades artísticas integralmente em inglês.

Sara Rei, diplomada en magistério, bilingüe em inglês com CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults) pola Universidade de Cambridge no Reino Unido e 9 anos de experiência docente em escolas británicas.

Na Semente Salvadas, rua das Salvadas nº 47 em Compostela. Número mínimo de participantes: 6, e máximo: 10.

Artes plásticas: CATIV-ARTE

Quintas feiras (xoves) das 17h30 às 18h30 para crianças de 2 a 6 anos.

Neste obradoiro poderás pintar, desenhar, modelar, cantar, bailar, sentir, observar e conhecer o trabalho doutros artístas. É um obradoiro de artes plásticas, com crianças de 2 a 6 anos, para sentir, criar, descobrir e jogar com as artes através da experimentaçom dos sentidos: a observar, tocar, escuitar, saborear, cheirar e manipular.

Trata-se dum espaço para o desenvolvimento das emoçons, os sentimentos e a expressom apoiando-nos nas artes plásticas, a música e a expressom corporal.

Neste obradoiro queremos, junto das crianças: ir à descoberta de mundos, abrir os seus sentidos, apresentar instalaçons de arte e proporcionar-lhes o espaço, os meios e o apoio e o respeito necessários para o seu desenvolvimento artístico e criativo.

Mirari Urruzola, membro da companhia Teatro Babaluva. Ela produz espetáculos de monicreques para público infantil, trabalha na construçom de monicreques e decorados e como actríz-manipuladora. Como docente realiza umha grande variedade de obradoiros de Artes plásticas dirigidos a nenas, nenos, famílias e educadoras.

Na Semente Salvadas, rua das Salvadas nº 47 em Compostela. Número mínimo de participantes: 8, e máximo: 10.