PASSAM OS MESES NA SEMENTE TORREIRA

Boas a todas! Este grupo que agora já completo e fica com as seguintes amigas: Brandám, Uxía, Xaquín, Carme, Ézaro, Nerea, Leo, Violeta, Xoana, Antón, Rosalía e Vera, desta estamos todas e nom falta já nengumha, a sala medra em número e nós também! Vamos-vos contar o que contiuamos fazendo, pois já vinhérom duas vezes as avós, achegárom-se duas avós novas, Terocha e Asunción que vinhérom também com María e Manuela. Estas últimas já nos conheciam, (mandamos beijinhos a Marisa e Filocha).

MERENDANDO COM AS AVрS1з VISITA AVOS

Com todas elas começamos a fazer umha árvore das estaçons que vai ir mudando, e para isso pintamos a base e dias depois fomos ao rio na procura de diversos elementos naturais para que essa árvore perdure com o tempo.

DECORAАOM ARVORE AVуS MERENDANDO COM AS AVрS

2 VISSITA AO RIO NA BUSQUEDA DE ELEMENTOS NATURAIS 1 VISSITA AO RIO NA BUSQUEDA DE ELEMENTOS NATURAIS Com muita mágoa mas também contentes por compartilhar espaços e tempos com as avós imo-nos despedir delas já que nom podem voltar à Semente, mas lembraremos-vos sempre! (obrigada Iria e Sonia).

Continuamos com atividades várias de sopro, motricidade e movimento

CAIXA SOPRO

MOTRICIDADE FIDEOS

FAZENDO A SOBREMESSA DE ENTROIDO O BANDULHO JOGOS COM OS DADOS 1 INVENTAMOS JOGOS ENTRE NрS 2 INVENTAMOS JOGOS ENTRE NрSTambém temos um par de remodelaçons na sala, um pequeno recanto de letras e números:

1 RECANTO LETRAS E NUMEROSAh! famílias, estamos à espera de que nos vaia chegando a caixa de música e assi poder botar umha olhada às cançons que vam dentro. E neste fevereiro também chegou a Candelória, momento quando os páxaros deixam de voar sós e começam a voar juntos ou mesmo como dim os refrans: Quando a Candelória chora, meio inverno vai fora, que chore que deixe de chorar metade do inverno está por passar.

A CANDELрRIA PASSARINHOS

Estamos preprando a nossa pequena Viagem pola Galiza e o primeiro passo foi saber a onde queríamos ir. O ponto de início é Compostela já que todas vivemos nela: sinalamo-la nos mapas, vimos fotos antigas de lugares e edifícios que já nom existem, esculturas que conhemos As Marías

FOTOS ANTIGAS COMPOS 2

MAPA FOTOS ANTIGAS COMPOS 3 1 MAPA VIAGEM POR GALIZAe depois queremos viajar ao norte lá por Celeiro, Viveiro… também pensamos em passar polas Terras do Courel ( onde vive o Apalpador) e depois para o sul, província de Ourense para finalmente ir polas rias até a Serra da Barbança e mesmo achegar-nos à Ilha da Arouça. Contamos que em breve nos chegue o nosso comboio (obrigada Uxía e família) ainda também nos falta decorá-lo e pô-lo ao nosso gosto.

Outra viagem mui interessante pola que “navegamos” é a figura das mullheres galegas, a primeira foi Maruja Malho e o seu quadro, Ciclista (1927) como reinvindicaçom do espaço da figura feminina, que reinterpretamos e pintamos ao nosso jeito e deu para falar do que as mulheres nom podiam fazer, afastando-se de tradiçons e convencionalismos, mesmo falavam “isso nom é justo, umha mulher pode também conduzir, comprar umha casa, andar de bicicleta…

FIG FEMININA QUADRO MARUJA MALHOMuito obrigada Inés! A continuaçom dizer-vos que também atendemos à limpeza e higene pessoal

BONECA DOS DENTES HOGIENE

MOSTRAMOS ╖S AMIGAS COMO ESCOVAR DENTESe também à recolhida e limpeza da sala:

LIMPEАA DA SALA Deseguido estamos fazendo algum que outro trebelho para o quintal com a ajuda de Inés, aluna estagiária que vamos despedir e desejar-lhe que lhe vaia mui bem no futuro, beijinhos e apertas Inés!. E chegou o Entruido com a elaboraçom do bandulho, filhoas, bolos…etc

NрS TB FIXEMOS DE CHOQUEIRAS

ENTRUIDO FAZENDO A SOBREMESSA DE ENTROIDO O BANDULHO AJUDANDO A VESTIR DE GENERALA ENTRUIDO FAZENDO SOMBREIROS DE GENERALAS

FOTOS SOMBREIROS GENERALAS FINAL CRрNICAENTRUIDO 2As generalas da Semente com chapéus de plumas, cores e mesmo cavalos e outros disfarces e máscaras mandam-vos esta copla:

Somos as generalas

Da escolinha da semente

Um lugar mui especial

Entre o Romanho e Vista Alegre.

Bom Entruido!!

VISSITA DE TIAGO ╖ TORREIRA BRINCAMOS 2 MERENDAMOS E COMPARTILHAMOS TEMPO 1 CHEGADA BRAND╢M 1BRINCAMOS