CRÓNICA: UM NOVO ANO E NOVAS PEGADAS DE SEMENTES

Já vam lá 2 meses e deu para ir conhecendo-nos um pouco mais entre as que já estávamos : Violeta, Xaquín, Carme, Brandam, Uxía, Leo, Rosalía, Antón, Vera, Nerea e a nova criança que entrou a Sarela, Ben-vinda! Mas também mandar beijinhos às crianças que já nom estám: Xoana e Ézaro ( abraços e beijos de todas nós).

Deseguido contar-vos alghumha das cousas que estivemos a fazer:

Pois começamos o dia relaxando-nos: os braços, as pernas, o pescoço e finalmente atendemos à respiraçom e senta-nos muito bem!. Cada dia temos umha criança que fai de ajudante da assembleia: dá os bons dias, as fotos e convida a pôr o tempo e o dia do mês em que estamos e contamo-nos muitas cousas…

FOTO 1

FOTO 2

Falando de pegadas e medidas, deu-nos por medir os pés e saber que tamanho tínhamos e assi também ver as pegadas doutros animais, neste caso escolhemos os pássaros: a poupa (ou bubela), o cuco, a gaivota e continuaremos com muitos outros; quando vamos ao rio esperamos escuitar algum som destes ou doutros pássaros e mesmo se no chao podemos ver as suas pegadas muito melhor! para isto levamos os nossos cadernos e lápis (para fazer os nossos desenhos) e também desfrutamos brincando.

FOTO 3

FOTO 4

FOTO 5

Já passamos a vindima, e este ano sabedes quê? provamos umhas uvas que se lhe pode tirar e casca, estavam bem boas! mas também andamos argalhando um conto de outono que adaptamos doutro conto chamado A castanha que rebentava da risa, cortamos as cenas, pintamo-las e algumha que outra criança já está a criar a sua história. Um dia botamos mao da caixa de música para re-lembrar as cançons que tínhamos e aproveitamos para fazer concertos.


FOTO 6 FOTO 7
Aos poucos vamos tendo curiosidade polos diveros espaços da sala, polos brinquedos (jogos de mesa, escrever no quadro… gostamos muito deles)  e mesmo a entender-nos com as demais pessoas que nos rodeiam.

FOTO 8

FOTO 9

FOTO 10

E finalmente chegamos ao Samaín : esvaziar cabaças, lavar as sementes e pô-las a secar, fazer morcegos e com certeza contos e bailes às escuras… quanto traballhinhooo…

FOTO 13

Quando voltarmos a falar seguramente já andaremos pensando no mês do Apalpador mas antes dizer-vos que também nos lembramos de todos esses LUMES que destroçárom os nossos montes e para isso escolhemos o lema:

NOM FAGAS MÁIS LUME!

Da Semente Torreira saudamos todas as companheiras das Salvadas e a todas as famílias sementeiras!!!