Crónica das Salvadas: começamos!

Já vai lá um mês desde que este 2017-18 começava a andar, e nós com el.

Umha cheia de novidades aguardavam, pois à par que acolhíamos as novas amigas – Iris, Mateo e Xandre – também nos lembrávamos das amigas que já nom estám – Celso e Ona. Botamos-vos de menos e aguardamos ansiosas as vossas visitas!!!

Na sala agora há um recanto em que há médicas, enfermeiros e o que faga falta para curar as amiguinhas quando estám doentes:

1

2

E, ao sair ao quintal, grandíssima surpresa!!! Já temos galinhas… Txicaleta que veu da Torreira passar o verao e ficou connosco e outra que de primeiras nom tinha nome mas que depois decidimos chamar Pirula. Agora quando saímos fora sempre temos que lembrar-nos de cuidá-las…

6 4 5

E como a Chicaleta e a Pirula parecem nom gostar muito das verças, descobrimos as chips de verça que estám muito boas… Que lambonzinhas somos!!!

8 7

Sorte que também gostamos muito de cozinhar e já nos estreamos fazendo umhas bolachas de outono com forma de folha e uva que estavam… para chupar os dedos!!!

11 9 10

Polo demais aló imos, passeninhamente mas sem pausa. Com a chegada do outono figemos a colheita do milho, das cabaças e também saímos à procura de castanhas… para fazer  um magostinho pequeno na escolinha!!!

13 12

E com o cair das folhas estivemos a pensar o quê podíamos fazer e tomamos umha decisom mui importante: pô-las a secar para aprender muito delas: de que árvore som, como som… e nessas andamos. Aguardamos mostrar-vos mais para a frente os resultados do nosso trabalho.

14

Embora nom sejamos mui grandes, sabemos o que acontece ao nosso redor e os incêndios na Galiza nom fôrom alheios a nós. Falamos muito e dixemos LUMES, NUNCA MAIS!!!

18 15 16 17

Para acabar dizemos-vos que já temos a primeira família que se animou a vir pola escolinha. Foi a família da Yara, que nos trouxo umha instalaçom com caixas, teias e coxins de que gostamos umha cheia. Obrigadas!!!

21 19 20

E parabenizar de novo o Simom e a Lea, que estám a crescer… Até a próxima!!