Bom dia pola manhá!

Bom dia pola manhá, famílias e outras achegadas da Semente. Já temos nova crónica!

Bom dia, bom dia pola manhá

Cantemos cantigas pra celebrar

Que os paxurinhos seguem a piar,

Piu, piu, piu, piu, piu, pá!

Cantava o César no “Fios do querer” e nos também, que é de valentes querer-se e nom custa nada

Assim continuam a começar todas as nossas asembleias e continuamos com as nossas rotinas que quase sem nos decatar  vam medrando…

Estamos a incluir alguns dias instrumentos e novos ritmos, também começamos a familiarizar-nos com isso da regueifa… (é como tu me dis e eu respondo mas com mais ritmo e rima… ou isso parece! Continuaremos a investigar…)

Estamos todas aqui

Na Semente das Salvadas

Começamos poucas nenas

Agora é umha sementada!

7 regueifa 1 asembleamusicaAs merendas! Que dizer das merendas!? Pois que estám a converter-se num momento essencial, de troca, comunicaçom, para partilhar de alimentos até emoçons . Cada vez somos mais autónomas graças à vossa colaboraçom, já que fostes quem de adaptar o nível de reto à etapa em que cada umha de nós estamos: fechos de sacos possíveis de abrir por nós, tuppers que podemos abrir sós ou com ajuda doutra amiga… estamos encantadas!

Até imos soas lavar as maos (obrigadas também polas mudas… todo é um processo e adoramos)

2 merendaContinuamos com o jogo por recantos, livre e pequenos projetos

O que mais estamos a desfrutar é o projeto dos cogumelos, estamos aprendendo um lote de cousas sobre eles! Polo de agora para amostra um botom:

4 cogumelos2 4 cogumelos 4 responsabelscoguDepois dum percurso polos diferentes personagens como o Apalpador, o Zeca, o Suso ou a Rosalia, agora estamos a conhecer Castelao, que polos vistos também adorava o galego e desenhava que metia medo! Temos toda a intençom de continuar aprendendo mais… as duas Marias poderiam ser as seguintes… ou mesmo alguém que ainda continue viva. Gostaríamos disso, Vero. Toma nota. 7 castelaoContinuamos achegando-nos a novos poemas, cantigas e danças e praticamos sempre que no-lo pede o corpo

6 novostemasE continuamos criando que para algo estamos aqui!

6 apalpadorrecanto 6 proxe 3 acuarela2 3 acuarela 5 emmesaE falando de criaçons! Que veu Mirari à escola carregada de vimes e alegria e… temos um novo agocho no quintal!  Ainda nom é agocho mas dai-lhe tempo a que prenda, dai-lhe…

8 exteriorxio E falando de quintais… pois já vedes: carreta para cima, carreta para baixo fai-se o caminho e o refaixo. Poçons, lama, erva, pedras, redes… o lugar do desejo (obrigadas novamente polas mudas)

8 exterior2 8 exterior E falando de desejos… temos unha vontade imesa de irmos de visita à Semente da Torreira! Mas a Vero anda tomando o assunto com calma, nom sabemos mui bem o motivo. Olhai o preparadas que estamos:

9 parque 9 saidas2 10patoscaminho 10patosali 10patosindContinuaremos a informar do bonito que é partilhar tempos e espaços nesta escola nossa. Nesta Semente vossa. Até a vindoura!