As últimas crónicas do passado ano!

As famílias fam Semente

Um novo curso botou a andar, já vam lá umhas semanas, temos companheiras/os de viagem novas e tivemos que despedir algumhas outras/os; mas nom queremos começar as novas crónicas sem fechar o ano passado e contar-vos as nossas últimas actividades do curso que já acabou.

Na Torreira, com o grupo da Rosa, figemos umha actividade que preparou a família de Bastián (obrigada Xana) CIANOTIPIAS, umha maneira diferente de fotografar objetos com a ajuda do sol.

Para isto, dias antes pedimos às crianças que trouxessem objetos com diversas formas e também aproveitamos para ir até o rio e recolher algumha que outra folha, ramalho, flor..etc. Chegou o dia (após esperar vários que tiváramos algo de sol) e finalmente chegou Xana à Semente para preparar os papéis com os seus diversos produtos para logo poder empregá-los.

preparacom-cianotipias

resultado-finalCada criança pousou o seu objeto (folha, flores, mesmo peças de quebracabeças, tendo em conta que os objetos a poder ser fo bssem planos) para pôr-lhes um cristal em cima, deixá-los ao sol e seguidamente esperar  o tom suficiente. Depois, observamos a figura “plasmada” no papel. Enquanto esperávamos, que há que ter algo de paciência, baixamos com os nossos saquinhos e um cobertor grande para merendar no quintal.

paciencia-e-esperando-a-que-lhe-dea-mais-o-sol    esperando-a-que-o-sol-faga-efeto

Logo quando já começavamos a observar as figuras nos papeis, há que passa-los por água, logo botaremos-lhe água oxigenada e para rematar ponhelas a secar novamente ao sol.

passar-por-agua

botar-lhe-agua-osigenadaSemelha MAGIA, qualquer pessoa pode fazer este tipo de fotografias tendo os produtos ajeitados e sobretodo um chisquinho de paciência.

Na aula Badu, seguindo com o projeto da casa misteriosa e as jázeas e aproveitando que há umha curtidoria que olhamos constantemente quando vamos de passeio polo rio, chegou a família da Nântia, obrigadas Santi, contar-nos como é que funcionam/avam as curtidorias e recriamos os tratamentos da pele com ferramentas de verdade e ferramentas feitas por nós.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Outro dia visitou-nos a família de Joana, obrigadas a Marta, porque desfrutamos muito dumha montagem com luz preta e contos incluído.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A participaçom das famílias no dia a dia da Semente é fundamental, que compartilhem connosco os seus conhecimentos e habilidades e que poidam ver o funcionamento desde dentro é positivo para as maes e pais, as crianças e a próprias educadoras.

E fechamos um curso para abrir o seguinte…

Ao igual que na Torreira, nas Salvadas também botou andar um novo curso com compis novas e algumha que outra despedida mas – também como na outra escolinha de Compostela –tínhamos pendente fechar o curso passado.

E para botar o fecho só imos lembrar 2 cousinhas…

A primeira delas, a visita das amigas da Torreira que nunca vinheran até as Salvadas e aparecêrom um dia na porta depois de tocar a campainha

16 15
A segunda vai também de visitas, mas neste caso fôrom algumhas famílias as que se achegárom até a escola para partilhar o seu tempo e o seu fazer com as crianças e com as educadoras.

Cronologicamente a primeira foi a família do Duarte, que nos trouxo um quarto escuro.

Glup, um QUARTO ESCURO!!!! Siiii, mas umha moreia de divertido… cheio de peixinhos, tubarons, estrelas e augamares… que brilhavam e que fôrom o cenário para o conto de Nadarim. Além disso também estivemos a brincar com a mesa de luz e a pintar com uns marcadores um pouco especiais:

4 3 2 1
E poucos dias depois a que chegou foi a família do Siro, que nos ensinou a fazer desenhos com umha corda e também nos convidou a reconhecer o que se agochava dentro dumhas caixas cheias de misterio… quase nos dava um pouco de medo meter a mao polo furado…

8 7 6 5
A última a visitar-nos foi a familia da Maré, que nos trouxo umha actividade cheia de cor, gelos, escuma, balóns de auga… para passar um momento de experimentaçom, descobertas, risos…

12 11 10 9
A todas elas, obrigadas por virem!!

E o ponto e final pugemo-lo numha jornada de convívio na área recreativa de Agronovo em Vedra junto com as nossas famílias

Assi foi e assi fica contado… Mui cedo, as novidades deste ano!!!