As pequenas da Semente à espera do verao

E ainda que o verao nom fijo oficialmente a sua entrada, a bondade de dias passados fijo que aproveitássemos para sair à horta: subir às árvores, balouçar na rede, brincar no areeiro ou apanhar flores fôrom algumhas das actividades com que ocupamos o nosso tempo1 2 3E também nos ocupamos da nossa horta e mais depois da falcatruada de Chocolata, Pintadinha e as suas companheiras de galinheiro. Ao longo destes dias regamos as verças, os tomates e os pimentos que estám a medrar bem bonitos, tiramos as ervas e plantamos girassóis…

4 5

E enquanto arrancávamos as ervas no meio das pataqueiras descobrimos que já havia patacas e pensamos que estaria bem fazer umha tortilha com elas e os ovos das nossas galinhas … O dia 20 pode ser um bom dia, a ver se alguém apanha a indirecta e se anima coma  frigideira!!!

6

As cativas já sabem que para as plantas estarem bem cuidadas e crescerem bem temos que regá-las a diário, mas quigemos ir mais além e ensinar-lhes como a água sobe polos talos. Para isso empregamos flores e água de cores. Além de passarmos mui bem fazendo água de diferentes cores, observamos depois duns dias como as flores mudaram de cor – sobretodo a que estava na água de cor azul – e, ao cortar-lhe os talos, vimos como as cores foram ascendendo por eles

7Os dias que nom puidemos sair por causa da chuva ficamos dentro e usamos o material de obra que nos sobrara do castelo; ou mais bem deixamo-lo à livre disposiçom para o empregarem ao seu antolho. Se pensades que umha caixa é só umha caixa, lede o conto “Nom é umha caixa” ou perguntai às crianças; dum saco-cama a um tobo, passando por umha casa ou umha fonte de recursos para disfarçar-se… todo isto e mais!

8 9 10 11

E vendo que o sol nom acaba de decidir-se e que já temos vontade de que venha para ficar, decidimos fazer um para a nossa sala… mais polo de agora apanhades-nos nos começos já que o único que figemos foi rachar jornais e inchar a vincha que nos vai servir de base… Também aproveitamos para provar os punçons, até o de agora nom os empregáramos nunca mas já lhe damos jeito!

12 13 14

Em vindouras crónicas mostraremos-vos o sol que esquenta na nossa sala… Até a próxima!!!